Als kantoor stellen wij alles in het werk om u zo goed
en correct mogelijk van dienst te zijn.
Ondanks onze inspanningen kan het toch gebeuren dat er een fout
wordt gemaakt (niets menselijks is ons vreemd) of dat u om andere
redenen niet tevreden bent over onze organisatie. Wanneer dit het
geval is nodigen wij u uit om dit aan ons kenbaar te maken. Wij
gaan ervan uit dat uw klacht te goeder trouw is en uiting geeft aan
oprechte en gegronde zorg. Wij zullen uw klacht dan ook uiterst
serieus behandelen. Bovendien geeft uw klacht ons de kans eventuele
fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk te
verbeteren.
Veel klachten ontstaan door misverstanden, die vaak in een goed
gesprek rechtgezet kunnen worden. Een gesprek heeft dan ook onze
voorkeur. Bovendien kunnen wij ons hierdoor ook een beter beeld
vormen omtrent de aard van de klacht en de wijze waarop deze tot
stand is gekomen.
Is het probleem op deze wijze niet oplosbaar of vindt u een
gesprek niet wenselijk, dan kunt u de klacht formeel schriftelijk
indienen. U kunt hierbij gebruik maken van ons klachtenformulier
(hieronder), dat u van onze website kunt downloaden. U dient dit
dan te richten aan onze compliance officer de heer Westera. Wij
streven er naar om binnen 10 werkdagen inhoudelijk op de klacht te
reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvangt
u hiervan altijd bericht en informeren wij u over de verdere
procedure.
En ten slotte delen wij u mede dat wij, met het oog op
beroepsreglementering, klachten vastleggen en meenemen in de
evaluatie van ons kwaliteitssysteem. Vanzelfsprekend zullen wij
zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgaan.
Westera Accountancy - Klachtenformulier